It´s past your bedtime, so I´ve got my eyes on you!


Jag har haft heldagsprov i dag i norska, och för första gong på kanskje tre år har jag en god feeling om den, min norsk lärare gillar inget av det jag skriver. Men i dag fikk jag skriva en novelle, håppas på at jag gjorde en god jobb.
I morgon blir det en mysig dag, skolan startar tio og jag har bara fyra timmar :)
Efteråt blir det lunch med min pojkvän(håppas jag, om han er i stan) och teatret.
Och jag funderar på at promenera rundt i stan och ta polaroid-bilder, har entligen fått tag på film!!!
P.S Ventar på den nye Mary-Kate boken från Amazon.co.uk - HURRY UP SO I CAN READ YOU!!!!!

Ha en mysig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0