I'm confused dot com

Jag vet inte va som står på just nu för tiden.
Har just kommit hem från London, 5 UNDERBARA dagar, med shopping, konst och fina hus.
Men så har jag kommit hem til värkligheten igen, och jag undrar:
Är det en fel å anta at du är min nu?
Den fruktansvära tanken om at var alt det här går är förjävlig, jag är ju inte mig för 5 kronor.
Jag är inte sådär at jag må ha kontroll på kjärlek, men nu hadde det varit okay med en vägledning.

Vet inte helt hva jag ska gjöra i kveld, jag har inte så mycket energi för tiden, men, newsflash, åker til Göteborg med toget från Bergen nu i søndags - och jag glädjär mig!!!! :D
Ska bli skönt å komma tilbaks, har inte varit der på i hvert fall tre år..
Så nu ska man chilla i gamla stan i en vecka... Herligt!

Uploadar bilder från London til nesta vecka.

Ha en super morgon allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0