Green tea acompanied with Ploy and her iPod

I dag har det varit en fin dag...Jag har gjord mig färdig på jobben där jag har jobbit med min mamma,och det var härligt å vara färdig, så nu har jag två dager semester föra skolan begynner igen...
Så mötte jag min kompis i sentrum, drack kaffe, Ploy på bio, vafflar i mitt hem til Weeds, och pratat med min pojkvän...
På sluten av bion måtte jag på toan, och alla jädrans toaletterna var brutna, men så var det ett av dom som inte var brutna och när jag var ferdig så jeg en fin sticker som gjorde alt helt fint igen...
På den står det på nynorska: "Du veit ikkje kor vakker du er", och för dom som inte är så stödiga i norska: "Du fattar inte hur vacker du är"

Hur vackert er det inte bara å överhuvudtaget å komma på något så onödig, men likadan så fint?
I dag fikk jag bevist at det finns goda människor her i stan, och det behövde jag!

Ha en underbar natt!!!



Min kompis Øyvind på kaffe med mig och min bok




Nya Kaffe Misjonen?




Vackra filmen "Ploy" - anbefalas alla!!!




Den fina stickern på toalett - dörren....Ironien ljusar!!!

Ha en underbar natt...

Kommentarer
Postat av: Ingse

Åå, søt blogg du har med masse fine bilder!

-Elsket noten! :D

2008-08-21 @ 22:08:42
URL: http://www.ingse.blogspot.com
Postat av: Stine

tusen hjertelig ingse:D

2008-08-22 @ 09:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0