Dreaming of easy riding summers on the coast of Denmark














Bilder : NYLON

Dom här bilderna får mig til at drömma om varma sommrar ved den danska kysten der man sitter på stranden och lesar bøcker och lysnar til Belle & Sebastian.
Ut på kvelden och dricker rødvin och eter bröd med vitløk... Jeeeeeeeze, jag kommer til å sakna sommaren!
Undrar på å dra til Danmark nesta sommar though!:)

Ha en underbar natt!
Och en spesiell kram med varma vil jag senda til Kristiansand i Norge til Boy....
Han behöver det endast han ligger ensam på et rum i en gym ...
Jag är glad i dig!!!


Kommentarer
Postat av: josefine

lovely!

2008-08-12 @ 15:51:33
URL: http://jjosefinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0