Destination freaky

Det har varit en stund sidan sist jag sa at jag skulle ladda upp bilder från London, och svaret är jättemesigt och enkelt:
jag glömde min kamera i Norge....
Just presis, jag glömde mig helt väkk och glömde min kamera..
Men, jeg har några bilder som jag tog med en engångs kamera och det kan jag scanna inn så fort min scanner kommer hem från reparation.
Men innan dess, så var min pojkvän i Praha för at kolla inn en Tom Waits konsert (AVUNDSJUK) och der var han på en Jan Saudek exhibition, och der köpte han en bok til mig der blant annat dom här bilderna var med:










Hans bok som jag fikk var en underbar mix av leskiga, groteska och vackra bilder tagen av tjolla/tynna damer.

Ha en fin kveld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0